ח"כ מוסי רז: "חוק האזרחות לא צריך לעבור, התפשרנו מספיק"

מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ מוסי רז: "חוק האזרחות לא צריך לעבור, התפשרנו מספיק"

ח"כ מוסי רז אומר בריאיון ל'קול חי' כי "זו הממשלה הימנית בתולדות המדינה" וכי במרצ התפשרו די והותר עד כה על מנת לקיים את הממשלה ולפיכך "חוק האזרחות לא צריך לעבור". ביחס לעליית המחירים אומר רז כי הודות לפעולות של הממשלה והאזרחים היא נבלמה מעט

צילום: פלאש 90
8:32
28.04.24
חדשות קול חי No Comments on הכלה? צה"ל הגיב לשיגורים לעבר מירון בשני טילים בלבד

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ מוסי רז ממרצ שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר והתייחס לחוק האזרחות שעולה הבוקר בממשלה: "החוק הזה לא צריך לעבור, אם הוא יעבור זה חמור מאוד כי הממשלה הזו בנויה להסכמות. במסגרת ההסכמות בממשל הזו אנחנו התפשרנו מאוד. הסכמנו להמשך המצב בשטחים ועוד הרבה דברים, אבל לעשות דברים נוספים, יותר ימניים – זה כבר דבר שלא נוכל לקבל".

הוא התייחס לכך שהיו גם לא מעט הישגים לשמאל בממשלה ובהם למשל חוק האזרחות: "אז חיברו אזרחים לחשמל", מבטל רז את הטיעון בהינף יד "אבל ההתנחלויות נמשכות ואף מתרחבות. אלימות המתנחלים גוברת, אביתר קם, פשע בשייח ג'ראח מתרחש. זו הממשלה הכי ימנית שהייתה בתולדות המדינה. אם מפגלות הימין לא מודות בזה – זה פשוט כי הן לא בשלטון בעצמן".

הוא נשאל מה יעשו במקרה שהחוק יעבור ואיזה מנוף לחץ יש להם על הממשלה: "אנחנו לא מאיימים במשבר קואליציוני, כל השיח שלנו אחר. אנחנו לא מאיימים. אני אומר בואו נמשיך את השיח בתוך הקואליציה כי אם פעם אחר פעם נותנים לנו סטירת לחי…"

הוא התייחס לפינויים בשיח ג'ראח שמבוצעים על פי החלטת בית משפט: "ברגע שהחוק מעוות אז הכל מעוות. יש חוק נכסי נפקדים שאם הוא היה מופנה כלפי יהודים היינו אומרים שזו אנטישמיות. ההחלטות בשייח ג'ראח היו נפשעות. אפילו  בתקופה של נתניהו לא קרו הדברים האלה".

ביחס לעליית המחירים המטאורית, אמר רז: "קולנו לא נדם, זה לא טוב שהמחירים עולים ב-2 אחוזים ואני מעריך את האזרחים שהתגייסו לעצור את עליית המחירים וגם את הממשלה שהתגייסה לכך ומציגה תוצאות שהן לכל הפחות לא גרועות".

לדבריו "מה שחשוב זה להתייחס לאזרחים לא רק כצרכנים, שכר החיילים עלה השבוע ב-50 אחוזים. הממשלה העלתה קצבאות. מעלים בקרוב את שכר המינימום. השכר הממוצע בשנה האחרונה עלה יותר מעליית המחירים. המחירים עלו ב-2.5% והשכר ב-3%".

עוד הוסיף רז: "במשמרת של נתניהו מחיר הדלק הגיע לשמונה שקלים וחמש אגורות. המצב אצל נתניהו היה יותר גרוע".



0 תגובות